Mengenali diri sebagai seorang jurusolek.

Saya Sharm telah menceburi bidang solekan artis lebih 10 tahun. Dan sebagai make-up artist..banyak program yang saya terlibat diantaranya Anugerah Juara Lagu , Anugerah Skrin,
program2 terbitan Media Prima dan banyak lagi . Saya juga menyolek beberapa artis-artis ternama dan VVIP. Disamping itu, saya juga menyediakan kursus/bengkel solekan & rambut yg cepat, senang dan mudah di fahami.Jika anda ingin memerlukan khidmat saya bolehlah menghubungi saya di H/P : 012 3533-453...

SHARMIN TOUCH

SHARMIN TOUCH

Tuesday, June 8, 2010

KELAS DANDANAN RAMBUT PERIBADI


Ini sebahagian kelas dandanan rambut peribadi yg dihadiri salah seorang budak DERINA ARTISTIC TEAM (bunge) bersama dengan model nya yg bernama pah dan Kak Erin.

SAPE2 yang berminat kelas dandanan rambut ni bolehlah contact sharmin seperti no hp yg tertera di atas.









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com